Friday, August 1, 2008

Het begin en het eind

Hier zijn we aan het begin van de reis en dit is dus ook het eind van de blog. Want zoals we begonnen zijn we ook geeindigd. Met een 12 uur durende vliegreis. Dat was dus de 10e dag. Wat ik heb geleerd in Israel maakt dat ik nu de bijbel met andere ogen lees. Ik heb de heuvels om het meer van Galilea op de foto staan, door de straten van oud Jeruzalem gelopen, de vruchtbare streken bij Karmel en de prachtige dorre Judea wildernis meest vanuit de bus gezien. Israel is het land van de bijbel. Het land zelf is een getuige dat de woorden in de bijbel waar zijn. Ik zou nog heel graag een keer terug gaan naar Israel, maar dan wil ik meer lopen, meer plaatjes van mensen maken en door de tunnel van Hezekia in Jeruzalem waden en onder de waterval van En Gedi staan. Wie weet wat de toekomst zal brengen. Veel plezier met het lezen van "Anja's Israel blog"

No comments: